Tuesday, 11 June 2013

NAK TAK NAK!!!


NAK TAK NAK ??!!!

BACA KEJAP UNTUK AMBIK AURA POSITIF!!!

petikan dari MASTER mamacery seorang engineer yg berhenti kerja utk fokus lebih kepada shaklee...

ehemm yang surirumah tu ni lah peluang untuk menolong suami2 anda dan keluar dari "zon selesa"..sampai bila nak harapkan gaji dari suami kan...kalau ada duit sendiri ... sukati kita nak shopping hehe..

mcm saya surirumahtangga sepenuh masa..suami cikgu tapi tolak itu, ini berapa la tinggal, tak mampu nak tanggung semua adik2 saya dan nak kirim ongkos ke kpg huhu...jadi cari alternatif lain, mula2 mmg rasa MUSTAHILLL nak jual mcm mn??? nak dapat stok dari mana?? nak dapat modal dari mana??

tapi kita usaha dulu dan ikut pengalaman saya, selagi kita tak cuba , kita tak taw kemampuan kita d mana...Alhamdulillah tak perlu modal dan tak perlu stok.,, semua Shaklee boleh buat untuk kita, nak pos barang untuk pelanggan kita, Shaklee boleh tolong, atau rakan2 yang lain boleh tolong, dan sy taw dimana kelebihan saya skrg.... biarpun saya bukan lah sehebat master sorang ni tapi aura dia seakan meniup2 semangat berjuang mencari rezeki yang Allah janjikan untuk setiap hambanya yg berusaha. NAK TAK NAK aje kan!!

ALHAMDULILLAH BULAN 7 saya naik rank SUPERVISOR (SV) ... INSYA ALLAH COMING SOON 6 rank yang selebihnya...perlahan2 ok...

sesiapa berminat nak mengetahui cara2 berbisnis dan mencari income lebih , PM SY, sy sedia berkongsi dengan anda...sebelum itu ambik masa seminit.

 JOM KITA SAMA2 AMBIK AURA MASTER ni..dah dapat 6-7 angka dan lebih rasanya skrg....

"Saya dan anda semua...kita berbeza... liku liku perjalanan suka duka kita semua juga tak sama.. kerana Allah itu Maha Adil dan Maha Mengetahui...tak semestinya kene buat Shaklee baru anda jadi hebat.. no no no.. bagi saya.. apa pun yg anda ceburi yg anda buat.. pastikan ia datang dari hati anda dan berikan yg terbaik ....Do what you love... and the rest will follow... .kini saya tenang dan gembira dgn apa yg saya buat hari ini...i have freedom in time, in financial. Alhamdulillah.. .....Saya akui semua ni pinjaman milik Allah...kalau Allah nak tarik, bile2 Allah boleh ambil semua.. MOga saya tak lalai dalam gelombang nikmat ini... Saya percaya ramai yg nak senang, ramai yg nak berjaya..... tapi ramai tak sanggup tahu pengorbanan yg    harus dibayar utk mencapai ke puncak kejayaan...Anda bagaimana? Dare to dream?... Saya tak menjanjikan pulangan yg sama jika anda bersama2 kumpulan saya.. tetapi jika anda nampak 'sesuatu' dlm diri anda dan anda berada didalam kelompok group yg betul... .. InsyaAllah.. anda akan jadi lebih hebat dari saya...." mamacery......

SO ANDA BAGAIMANA??? DARE TO DREAMM??? ANDA SEKARANG AKAN MENENTUKAN ANDA DI MASA DEPAN?/? TAK FAHAM??? PM SY...0138369536

No comments:

Post a Comment