Thursday, 14 January 2016

Jadilah Seperti Rashid !!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...dijah doakan korang semua sihat walafiat. sejak dua menjak ni banyak betol isu diviralkan kat media sosial. Belum pun selesai kes Meran dengan si Nik Ying mengenai isu ibu menyusu yang selfie di khalayak ramai, dah timbul plak Rashid sebagai hero. siap nak suruh jadi macam Rashid ...hehehe korang kenal ke Rashid ni siapa? haaa meh dijah nak cerita Rashid dalam dunia Shaklee ni.

Kes ni pun kena viral gak huhu...kulit menggerutu si isteri pun nak dijadikan alasan cerai berai ke?? yelah sebelum kawen semua cantik, dah kawen yang part kulit menggerutu plak jadi hal besar untuk si suami. Payah sungguh lah kalau gini, kulit kasar menggerutu sikit pun tak boleh, semua nak serba licin yaa...kepada semua wanita hari ini .ikut apa yang si Rashid ni bagi kat Wawa..mintak suami korang jadi seperti Rashid ya..tengok apa respon dorang..

Kulit Menggerutu
Jadilah seperti Rashid

Bertuah lah si Wawa (bukan nama sebenar) jumpa suami yang baik macam Rashid. sooo sweeeet sangat.. yalah dari gaduh-gaduh benda yang boleh kasi selesai kot... Rashid belikan si Wawa Vitamin C Shaklee untuk baiki dari dalam dan dengan Krim ajaib Herbal Blend tu plak sapu kat kulit yang menggerutu sangat tu..... haaaa hambekk lah Wawa...Rashid dah bagi tu...so sekarang kulit Wawa dah licin selicinnya, putih lagi sebab dah makan Vitamin C kan.. wawa dah cantik sekarang ..untung lah dapat si Rashid...suami-suami dan bakal-bakal suami JADILAH SEPERTI RASHID yang sangat prihatin dan romantikkk...

Masalah sebegitu walaupun macam remeh dan ada sedikit lucu tapi sebenarnya itu adalah PUNCA KERETAKKAN rumah tangga zaman sekarang, dari isu kecik perlahan-lahan akan jadi isu besar. Sebagai suami isteri perlu ada hormat menghormati, tolak ansur, komunikasi jangan tinggal, tegur-menegur antara satu sama lain. Kalau suami tegur kulit menggerutu, pandai-pandai lah cari jalan untuk licinkan mana yang patut. Si suami plak jangan asyik tahu komen, kondem dan cari salah tapi tolong carikan penyelesaian sekali. Nak tahu cara dapatkan produk tersebut, jangan segan-segan tiru macam Rashid tadi tu haaa..belikan pasangan vitamin yang bersesuaian...wanita hari ini gemar terima hadiah. so good luck semua dan sekali lagi Jadilah Seperti Rashid tapi siapa Rashid tu?? pandai korang lah nak jadikan Rashid tu sapa hehe.. eh jangan lupa belikan untuk isteri. Rashid dah beli dari dijah taw...daaaa

kulit menggerutu punca cerai
seronok Wawa kulit dah licin bersih.. pandai Rashid

Hubungi Saya Khadijah Abdullah, 
FB Personal: Khadijahabd | ♥ ID 892674 ♥ | Call/SMS/WhatsApp :0138369536 ♥ | whiteponyyy@yahoo.com 

Bagi yang berada di kawasan Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah atau di kawasan yang berdekatan boleh lah COD dan dapatkan dari saya Pengedar Shaklee Di Bintulu Sarawak dan Pengedar Shaklee di Semporna SabahStok sentiasa ADA untuk anda. Insya Allah servis TERBAIK hanya untuk anda. Khadijahbeautyshop hanya memberi yang terbaik untuk anda sekeluarga    

2 comments: